Brinemo se o vašim ljubimcima kao o svojim!
Pozovite nas    +381 21 443137

Pozovite nas :  +381 21 443137

Saveti veterinara

Ataksija

Šta je ataksija? Ataksija je neurološki poremećaj, koji obuhvata široki spektar simptoma kao što su gubitak koordinacije, gubitak ravnoteže, drhtanje…Postoje tri vrste ataksije:vestibularna, proprioceptivna i cerebralna. Proprioceptivna poznata je još kao i senzorna i nastaje

Fizikalna Terapija Pasa

Fizikalna terapija podrazumeva mnoge tehnike koje poboljšavaju fizičko stanje životinja kao što to čini i fizioterapija kod ljudi. Njen cilj je da ubrza vreme oporavaka, poveća pokretljivost i smanji bol.U našoj Family vet ambulanti nudimo

mačka i belo štene ispred bele pozadine

Hormonske Analize Pasa i Mačaka

Hormoni su organska jedinjenja koja mogu da utiču na fiziologiju i razvoj čak i pri malim koncentracijama. Njihova funkcija je specifična i nedostatak ili višak dovodi do karakterističnih promena u organizmu. U našoj ambulanti mogu

Vakcinacija Mačaka

Postoji veliki broj oboljenja kojima mačke mogu biti izložene i koja mogu dovesti do narušavanja zdravlja, a u krajnjem slučaju i do smrti. Neke od tih bolesti se moogu jednostavno prevenirati vakcinom protiv zaraznih bolesti.

Uklanjanje Kamenca

Verovatno ste već upoznati sa problemom usled prisustva kamenca na zubima, tamnim naslagama koje ih oštećuju. On je najčešći uzrok problema sa oralnim zdravljem ljubimaca i uzrokuje veoma neprijatan zadah iz usta. Pre kamenca na

Ostvarite popust za vašu prvu posetu Family Vet ambulanti!

Upišite se na e-mail listu i zakažite svoju posetu bilo kada.