Negujemo Vaše ljubimce kao da su naši!
Pozovite nas
Dežurna služba 24 / 7

Pozovite nas :  +381 21 443137

Dežurna služba 24/7: +381 60 0575721

Saveti veterinara

Luksacija patele

Luksacija patele je čest ortopedski problem kod pasa. Medijalna luksacija je češća od lateralne luksacije i obično se dijagnostikuje kod pasa malih rasa. Hirurške opcije uključuju tehnike mekog tkiva i koštane, međutim, u većini slučajeva

Ataksija

Šta je ataksija? Ataksija je neurološki poremećaj, koji obuhvata široki spektar simptoma kao što su gubitak koordinacije, gubitak ravnoteže, drhtanje…Postoje tri vrste ataksije:vestibularna, proprioceptivna i cerebralna. Proprioceptivna poznata je još kao i senzorna i nastaje

Fizikalna Terapija Pasa

Fizikalna terapija podrazumeva mnoge tehnike koje poboljšavaju fizičko stanje životinja kao što to čini i fizioterapija kod ljudi. Njen cilj je da ubrza vreme oporavaka, poveća pokretljivost i smanji bol.U našoj Family vet ambulanti nudimo

mačka i belo štene ispred bele pozadine

Hormonske Analize Pasa i Mačaka

Hormoni su organska jedinjenja koja mogu da utiču na fiziologiju i razvoj čak i pri malim koncentracijama. Njihova funkcija je specifična i nedostatak ili višak dovodi do karakterističnih promena u organizmu. U našoj ambulanti mogu

Vakcinacija Mačaka

Postoji veliki broj oboljenja kojima mačke mogu biti izložene i koja mogu dovesti do narušavanja zdravlja, a u krajnjem slučaju i do smrti. Neke od tih bolesti se moogu jednostavno prevenirati vakcinom protiv zaraznih bolesti.

Uklanjanje Kamenca

Verovatno ste već upoznati sa problemom usled prisustva kamenca na zubima, tamnim naslagama koje ih oštećuju. On je najčešći uzrok problema sa oralnim zdravljem ljubimaca i uzrokuje veoma neprijatan zadah iz usta. Pre kamenca na

Prva pomoć za ljubimce

Šta da radite ako Vaš ljubimac pojede nešto otrovno, krvari, ima napade, ili ga je zadesila neka druga situacija opasna po život? Ovde Vam izlažemo neke od koraka koje možete primeniti kako biste pomogli Vašem

Saveti Veterinara

Pankreatitis kod pasa i mačaka

Pankreatitis je zapaljensko stanje pankreasa koje je uobičajeno kod pasa i mačaka. Može biti akutno ili hronično, subkliničko ili manifestovano različitim kliničkim znacima. Pankreas ili gušterača sastavni je deo digestivnog trakta, a neophodan je pri

Saveti Veterinara

Otitis externa pasa i mačaka

Najčešći poremećaj, odnosno oboljenje ušnog kanala pasa i mačaka naziva se Otitis externa. U pitanju je stanje koje se javlja kada je upaljen sloj ćelija koje oblažu spoljašnji ušni kanal. Otitis externa je nekad posmatran

Epilepsija kod pasa

Šta je epilepsija? Epilepsija predstavlja moždani poremećaj koji se karakteriše rekurentnim napadima, najčešće bez postojanja vidljivih abnormalnosti, odnosno lezija na mozgu.  Epileptični napad je zapravo talas električne aktivnosti mozga koji posledično prouzrokuje trzanje, drhtanje, konvulzije

Ostvarite popust za vašu prvu posetu Family Vet ambulanti!

Upišite se na e-mail listu i zakažite svoju posetu bilo kada.